حجم بارش‌ها در شهرستان جوانرود به ۶۲ میلیمتر رسید
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

محسن قاسمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم ، اظهار کرد: میانگین نخستین بارش‌های پاییزی از نیمه دوم مهر ماه پیش‌بینی شده بود و تا صبح امروز این مقدار در سطح استان کرمانشاه به طور میانگین 35.2 میلیمتر بود.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه میانگین نخستین بارش را در مقایسه با میانگین بلندمدت بارش از 30 میلیمتر رشد برخوردار دانست و بیان کرد: شهرستان جوانرود با 62.2 میلیمتر و شهرستان سومار با 11 میلیمتر بارش بیشترین و کمترین بارندگی‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

قاسمی پیرامون پیش‌ بینی وضعیت هوا در روزهای آینده گفت: هوای استان کرمانشاه امروز نیمه ابری تا کمی ابری و از عصر امروز با وزش باد و رگبار باران و رعد و برق همراه است و انتظار می‌رود در برخی از اوقات رگبارهای شدید با تگرگ همراه شود که این امر آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها به ویژه در بعد از ظهر روزهای دوشنبه و سه‌شنبه را در پی دارد.

وی افزود: وزش باد ناشی از این سامانه در سطح منطقه تنها هوا را به ویژه در نواحی غربی و گرمسیری استان برای روزهای سه شنبه و در برخی از ساعات غبارآلود می‌کند.

مدیرکل هواشناسی کرمانشاه عنوان کرد: بعد از عبور این سیستم از روزهای چهارشنبه تا اواخر هفته به جز کاهش محسوس دما و تشکیل مه صبحگاهی به ویژه در مناطق سردسیری و کوهستانی پدیده خاصی برای استان کرمانشاه پیش‌بینی نمی‌شود.

قاسمی گفت: بر اساس اخطاریه‌های قبلی اجتناب از تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، اجتناب از چرای دام در مناطق مستعد سیل و رعد و برق، پاکسازی کانال، آبراهه، راه‌های خروج آب ساختمان‌ها و دهانه پل‌ها در سطح شهرها الزامی است.

وی کنترل ایمنی مربوط به مقاومت تاسیسات و خطوط انتقال نیرو، خودداری از تردد در مجاورت ساختمان‌های نیمه کاره، فرسوده و درختان کهنسال، تقویت سقف‌های موقت و روکش نایلونی خزانه‌های کشاورزی و کنترل برق‌گیر ساختمان‌ها و تاسیسات برای پیشگیری از برق زدگی تجهیزات خانگی را از دیگر موارد ضروری بیان کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com